sâmbătă, 30 mai 2015

Capsulele New Breath promit o respirație plăcut mirositoare

New Breath este un extract natural din frunze de anginare care conține o cantitate mare de cinarină activă. Acest compus organic natural este responsabil de eliminarea impurităților și a toxinelor din cavitatea bucală și a tractului digestiv care cauzează respirația urât mirositoare.

Cinarină activă acționează împotriva mirosului neplăcut. Asupra sursei celei mai supărătoare și enervante probleme care este respirația urât mirositoare. Elimină riscul de depozitare ale rezidulior alimentare în tractul gastrointestinal. Resturile de mâncare încetează să se depoziteze pe pereții tractului digestiv cea ce elimină riscul de înmulțire al bacteriilor la nivelul gâtului și chiar mai mult minimalizându-le la zero.
Eliminăâ 95% din cauzele respirației urât mirositoare în 7 zile
îmbunătățim cu ușurință igiena cavității bucale fără tratamente suplimentare
elimină mirosul neplăcut și bacteriile de pe limbă curăță în mod natural tractul digestiv de toxinele dăunătoare care provoacă printre altele gustul acru din gură
Crește de 3 ori bariera de protecție împotriva reproducerii bacteriilor care provoacă respirația neplăcută te poți bucura de o respirați prospătă pe toată perioada zilei

Flacon 30 de capsule
100% extract din cactus Nopal
Preț 157 lei.

14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. am eu un flacon cu 60 capsule pe care il dau cu 220 ron + transport. Daca te intereseaza, ma gasesti olx. Scrii New breath (Supliment Natural), ma numesc Dumitrache Catalin. Sau imi poti da un telefon la 0727329383

      Ștergere
    2. Pt cine doreste, ma poate contacta oricine doreste achizitionarea acestui flacon. Am doar unul cu 60 cps. Este sigilat, am avut 2 flacoane, unul l-am folosit eu si unul in vand pt ca nu mai am nevoie, ca fost de ajuns doar un flacon cu 60 cps.

      Ștergere
    3. 220 ron. Transport gratis!!!

      Ștergere
  2. Am comandat 2flacoane si nu am primit factura

    RăspundețiȘtergere
  3. numai prin comanda se poate lua sau si din farmacii?

    RăspundețiȘtergere
  4. numai prin comanda se poate lua sau si din farmacii?

    RăspundețiȘtergere
  5. numai prin comanda se poate lua sau si din farmacii?

    RăspundețiȘtergere
  6. numai prin comanda se poate lua sau si din farmacii?

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. frafilor am luat acum 3 luni, jur ca nu sunt bune de nimic

    RăspundețiȘtergere
  9. frafilor am luat acum 3 luni, jur ca nu sunt bune de nimic

    RăspundețiȘtergere
  10. A trecut o luna si....nimic! In afara de enigmele si super discretia celor ce le comercializeaza... nu email de contact, nu site, nu fax, nu adresa de retur in caz de ineficientza, nimik....inainte de livrare m-au sjnat de pe jn numar de Germania, cu bla..bla...ce super sunt....si dupa ingerare...kanchi efecte?!am incercat sa deschid o capsula sa vad ce este...si daca este...ceva substanta in ele....sau ce este...nu merge....sunt lipite ele doua semicapsule si nu se poate deschide....sunt nevoit sa incep investigatiile si apoi sa ma adresez autoritatilor... miroase a ceva mai urit decit respiratia mea!

    RăspundețiȘtergere