miercuri, 3 august 2016

Orange.ro decorează tortul - 10 ani de Orange cu Milidge și Doig pe orange.ro/10ani

Promotia Orange.ro decorează tortul organizată de Orange și celebrele personaje Millidge și Doig se desfășoară în perioada 18 iulie - 28 august 2016 și este destinată tuturor utilizatorilor Orange prepay.

Intră pe www.orange.ro/10ani, înregistrează-te cu un număr de telefon Prepay activ și decorează tortul aniversar.
Prin tragere la sorți, poți câștiga îndeplinirea unei dorințe ce nu poate valora mai mult de 5000 euro.
Nu vei primi bani ci doar dorința îndeplinită: produs/serviciu, punctul de vânzare de unde se poate face achiziția și cât mai multe detalii astfel încât Orange să îți poată onora dorința.

Decorează tortul aniversar pentru Millidge și Doig

212 comentarii:

  1. Mi as dori si eu telefon samnsung s6 din suflet sunt o persoana care nu a castigat niciodata obsolut nimic as vrea sa ma simt si eu norocoasa va pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Ma numesc Ionut și îmi doresc un atv de 150 km pe ora și locuiesc în Sibiu strada malinului (Va mulțumesc din toată inima)

      Ștergere
    3. Ma numesc sorin si imi doresc un samsung galaxi s7 edge

      Ștergere
    4. Sunt Anca si imi doresc o casa

      Ștergere
    5. Buna ma numesc anca si mias dori cu aniversarea de 10 ani sa cîstig si eu un telefon samsung galaxy s6 multumesc frumos

      Ștergere
    6. EU MIAS DORI UN LEPTOP FACUT SPECIL PENTRU GAME FIND CA EU NU AM BANI SI NICI NU AM PRIMIT VREODATA IN VIATA MEA UNUL VA ROG FRUMOS DACA SE POATE VA MULTUMESC

      Ștergere
    7. Meas dori un telefon samsung s 7 nam avut nici odata

      Ștergere
    8. Meas dori un telefon samsung s 7 nam avut nici odata

      Ștergere
  2. Mi as dori si eu telefon samnsung s6 din suflet sunt o persoana care nu a castigat niciodata obsolut nimic as vrea sa ma simt si eu norocoasa va pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-aș dori un amsung s7 pt ca nu am primit niciodată nimic cadou sau să câștig va pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi as dori un s7 edge foarte mult pentru ca nu am avut norocul za castic nimic va rog frumos daca se poate .

    RăspundețiȘtergere
  5. Mia.și dori un Samsung Galaxy s6, nu am câștigat niciodată un telefon îmi doresc foarte mult sa pot tine și eu mai bine legătură cu familia mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mia.și dori un Samsung Galaxy s6, nu am câștigat niciodată un telefon îmi doresc foarte mult sa pot tine și eu mai bine legătură cu familia mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mia.și dori sa câștig și eu un telefon Samsung Galaxy s6 nu știu,dacă pot câștiga vre.o Dat un telefon, a-și fi putut sa țin și eu mai bine legătură cu familia mea va mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-aș dori un telefon Samsung s6 si eu pentru că nu am primit un telefon. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ionela toporascu5 august 2016 la 21:19

    Mias dori un samsung s7

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu mias dori din sufletul meu un s7 edge

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu mias dori un s5 imi doresc mult din suflet va rog mult extrem de mult

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu mias dori un s5 imi doresc mult din suflet va rog mult extrem de mult

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-azi dori un Samsung s6

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorinta mea este sa am o bucatarie noua mobilata cu tot ce trebuie.Ma numesc Nina.

      Ștergere
    2. Dorinta mea este sa am o bucatarie noua mobilata cu tot ce trebuie.Ma numesc Nina.

      Ștergere
  14. Mi-aș dori nespus de mult un iphone s7...Deoarece am probleme cu telefonul meu pe care îl am acum...si nu pot lua legătura cu sora mea din Germania....îmi este foarte dor de ea...mi-ați îndeplini cel mai mare vis..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as dori un ipohone 6 .,, pt ca eu nu am telefon si vreau extrem de mult un iphone 6 va rog mult

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  15. Mias dori din toata inima un iphone 6 pt ca eu nu am telefon pe taci am o javra de telefon si mias dori sa primesc ipone 6. Va rog forte mult 😑😑😑😑

    RăspundețiȘtergere
  16. Dorinta mea di toata inima este sa am un smartfone samsung galaxi s7 edge. Va rog din suflet

    RăspundețiȘtergere
  17. Va rog frumos mias dori si eu un s7 edge din suflet nam castigat niciodata nimic la nici un concurs

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pătrașcu Daniel Gabriel7 august 2016 la 17:09

      Asi fi cel mai bucuros dacă aș cîștiga un s7 edge.

      Ștergere
  19. Ma numesc Antonio am 14 ani si as vera in primul rand sa va urez o aniversare fericita impreuna sunteti cei mai nebunatici si va urez un mare LA MULTI ANI!. miasi dori un Alcatel pop4.
    mam uitat la comentariile de mai sus si stiu ca va fi greu
    sa ma alegeti pe mine dar totusi daca nu se poate nu are nimictot o sa fiu client aici, si apropo multumim pt oferta speciala cu 10x internetul inclus si mie si mamei mele nea placut. ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma numesc Vieru Alina sunt din judetul Botosani si mias dori un samsung galaxy s6 deoarece nu am castigat niciodata nimik si nu mi sa indeplinit nici o dorinta . Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt Antonio am 14 ani sunt din Aricestii Rahtivani va urez la multi ani o aniversare fericita si miasi dori un alcatel pop4.va multumesc si va transmit inca odata un mare si calduros LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu am castigat niciodată un telefon si mi as dori un Samsung galaxy note 7

    RăspundețiȘtergere
  23. Mi.asa dori si eu un telefon s7 ege ca sa tin legatura cu familia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as dori un HTC alb și la multi ani!si pentru sora mea un HTC albastru mamei tot asa doar ca roz tatălui meu unul negru și fratelui meu unul verde

      Ștergere
  24. Bună!mă numesc mădălina,am 12 ani și sunt din Onești! Nu știu dacă pe acest site poate vedea cineva de la orange mesajele noastre,dar o să-mi spun dorința! Eu mi-aș dori din suflet un Samsung Galaxy S6,am avut ocazia la un telefon,dar nu s-a mai putut! Dacă-mi puteți împlini dorința nu știu aș fi cea mai fericită fata!
    Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt Beniamin sunt din zizin am 18 ani si mias dori un telefon s4 daca se poate si la multi ani si o aniversare fericita!! Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-as dori un samsung galaxi s6 edge

    RăspundețiȘtergere
  27. Mi-as dori un samsung galaxi s6 edge

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua ,ma numesc Andrei sunt din Botosani si provin dintr-o familie modesta ,din cauza situatiei finaciare a familiei niciodata nu mi-am facut ziua de nastere si nu am avut parte de petreceri cu tort si invitati.Mi-as dori sa castig si eu un tetefon cu ocazia aniversarii a 10ani de Millie si Doig.Ar fi prima data in viata mea cand as fi cu adevarat fericit ,si nu pentru ca primesc nu stiu ce telefon ,ci pentru simplu fapt ca primesc ceva .As fi foarte fericit.Va multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua sunt Florin un SAMSUNG S6 e dorinta mea imi place fff mult dar nam situatia financiara sami cumpar acest telefon . Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  30. Ma numesc Iasmina am 10 ani si ami doresc un telefon samsung A5 nu am posibilitatea sa mil cumpăr va multumesc din suflet

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna ziua sunt Florin un SAMSUNG S6 e dorinta mea imi place fff mult dar nam situatia financiara sami cumpar acest telefon . Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna ziua sunt Florin un SAMSUNG S6 e dorinta mea imi place fff mult dar nam situatia financiara sal cumpar . Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua sunt Florin un SAMSUNG S6 e dorinta mea imi place fff mult dar nam situatia financiara sal cumpar . Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ma numesc Cosmin si miasi dori un Samsung Galaxy s7 Edge e dorinta mea si imi place foarte mult dar nu mil permint din cauza financiara.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  35. mi-as dori un samsung S7 si nu imi perimit din fina financiara .... ps ma numesc iulia ,,, va mulltumesc sper ca dorinta sa se inplineasca

    RăspundețiȘtergere
  36. ma numesc iulia din bacau si am 11 ani imi doresc un samsung s7 si nu mi-l permit din cauza financiara......va multumesc sper ca dorinta sa se implineasca

    RăspundețiȘtergere
  37. Răspunsuri
    1. Buna ma numesc nicolaae sunt din tulcea imi doresc un telefon samsung s6

      Ștergere
    2. Buna ma numesc nicolaae sunt din tulcea imi doresc un telefon samsung s6

      Ștergere
  38. Ma numesc otilia s mias dori un s7 ft mult

    RăspundețiȘtergere
  39. Mi-aş dori din tot sufletu' un Iphone 6 , deoarece sunt in 10-a şi sunt singura fată fără un telefon , toți râd de mine din cauza asta , iar Iphon-ul 6 mereu a foat visu meu , mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  40. Nam castigat nimic! Multumesc pentru minciuna

    RăspundețiȘtergere
  41. Vreau si eu un s6 daca se poate mi'si dori foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  42. As dori si eu va rog frumos un telefon samsung galaxy s6 va rog frumoa ajutati daca aveti inima o fetita cu diabet cu boala celiaca, va rog di inima si din suflet

    RăspundețiȘtergere
  43. Ma numesc Costi, am 15 ani, si as dori un ATV de 150 cc, deoarece cand eram mic eram foarte pasionat de ATV-uri! Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  44. Ma numesc Costi, am 15 ani, si as dori un ATV de 150 cc, deoarece cand eram mic eram foarte pasionat de ATV-uri! Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma numesc harhoiu ionut am 15ani și îmi doresc un ați de 150 km pe hr

      Ștergere
    2. buna ma numesc irina si as vrea si eu un telefon samsung s7
      ps:nu am castigat niciodata nimic si as vrea si eu macar odata in viata sa castig si eu ceva. multumesc nr meu de telefon este0756542385 si sunt din slatina judetul olt

      Ștergere
  45. Imi doresc f mult sa cistig un samsung galxi 7 edge.

    RăspundețiȘtergere
  46. Imi doresc f mult sa cistig un samsung galxi 7 edge.

    RăspundețiȘtergere
  47. Imi doresc foarte mult sa castig un samsung galaxi 7 edge

    RăspundețiȘtergere
  48. Bună ziua!As vrea foarte mult sa am laptopul macBook de la Apple,deoarece în urma cu 2 ani jumate ne-a ars casa și aveam un calculator,dar nu performant o varianta veche,dar totuși mă ajuta la școală, eu am terminat clasa a 12 a și învăț și am avut niște rezultate extrem de bune la școală așa ca am dat la facultatea de drept și acest laptop m -ar ajuta extrem de mult!Este primul meu an la drept și iubesc aceea meserie de a fi avocat, m-ar ajuta mult de tot laptopul!Și noi nu aveam o situație financiara foarte buna,nici acum nu aveam!Dacă bunul Dumnezeu mă va ajuta sa câștig îi voi foarte recunoscătoare și îi sunt pt ca mă ajuta sI mă călăuzește sa procedez cum trebuie și am vrut sa mă spun sa mă contactați sa spun ce model ,dacă As câștiga!O zi frumoasa sa ai toată lumea

    RăspundețiȘtergere
  49. Mias dori din toata inima un leptop cu windows 10 1Tera stacare va rog frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  50. Rumpel Elena Gabriela8 august 2016 la 19:46

    Mi-as dori un Samsung Galaxi S 7

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-aș dori un samsung galaxi s 7

      Ștergere
    2. Mi-aș dori un samsung galaxi s 7

      Ștergere
    3. Mi-aș dori un samsung galaxi s 7

      Ștergere
    4. Buna sunt ioana baia mare si mias dori tare mult un telefon samsung galaxi s7 daca se poate va rog si multumesc LA MULTI ANIII SI O ANIVERSARE FERICITA

      Ștergere
  51. Buna seara!Mi as dori un Iphone 6+ auriu.

    RăspundețiȘtergere
  52. Mi-aș dori o tabletă samsung galaxy s4

    RăspundețiȘtergere
  53. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  54. Mi-aș dori o tabletă samsung galaxy s4 si ma numesc Căldăraru Ramona

    RăspundețiȘtergere
  55. ma numesc Ionitoaiei Ioana sunt din iasi si mi-as dori un samsung s6.
    Va multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Ma numesc Mariana Zetes si mi.as dorii daca se poate un telefon samsung galaxy S7 si ar fi un cadou minunat de ziua mea deoarece nu am avut niciodata norocu de a castiga ceva..va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ma numesc moraru daniel alexandru ,si sunt din comuna foltesti judetul galati .mias dori si eu un telefon samsug s7 ,ar fi cel mai frumos cadou simcer .nr meu de tel 0755189271

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna ma numesc moraru daniel alexandru ,sunt din comuna foltesti judetul galati ,mias dori un telefon s7 din toata inima va roogg.nr meu de tel 0755189271

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna ma numesc moraru daniel alexandru ,si sunt din comuna foltesti judetul galati .mias dori si eu un telefon samsug s7 ,ar fi cel mai frumos cadou simcer .nr meu de tel 0755189271

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna mi-aș dori un laptop mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna eu as dori sa primesc un ATV acesta ar fi un cadou foarte frumos pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  62. Ma numesc Buduran Florin Vladut mi-as dori un laptop lenovo dava se poate

    RăspundețiȘtergere
  63. Ma numesc Buduran Florin Vladut mi-as dori un laptop lenovo dava se poate

    RăspundețiȘtergere
  64. Ma numesc Cristea Alin am 14 ani si mias dori din tot sufletul un samsung galaxi J5.Sunt din satul Rosia,comuna Alunu ,judetul Valcea.Numarul meu de telefan 0755599016.Eu am un jaf de telefon.

    RăspundețiȘtergere
  65. Sunt Ionuț din Bacău și mi-a dori din inima mea ca sunt sărac un telefon Samsung Galați s6 Eugen vă rog frumos sa din tot sufletul meu. Numărul meu de telefon este 0751645094.daca se poate.astept răspuns. 😩😰😵

    RăspundețiȘtergere
  66. Bună. Eu mă numesc Alexandra Maria și am 13 ani. Sunt din Satu Mare și mi-as dori si eu un Samsung Galaxy S6 edge, deoarece prietenii mei au telefoane foarte bune, și eu nu am atâția bani ca să îmi cumpar unul asa de bun. Vă rog... M-aș bucura foarte mult... 😢

    RăspundețiȘtergere
  67. Buna.Ma numesc Roxana Alina si am 14 ani.Sunt din Serbauti si mi-as dori si eu un Samsung Galaxy S6 edge,deorece toti apropiati mei a telefone forte bune,si eu nu am atatia bani ca sa imi cumpar unul asa de bun.Va rog...M-as bucura foarte mult....

    RăspundețiȘtergere
  68. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  69. As vrea un telefon huawei p9 plus si o tablets Samsung galaxy s2

    RăspundețiȘtergere
  70. Eu as dori un ATV 4x4 pentru adulti si copii. Nu costa mult cam 600 euro. Il doresc foarte mult sa ma pot distra toata vara alaturi de prieteni mei.

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna ziua mi-as dori un samsung j5 , Va multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna ziua mi-as dori si eu un telefon samsung galaxy J5 va rog foarte mult
    Buna sunt Opincaru Jeni Florentina sunt din bodaesti de sus comuna melinesti judetul dolj cod postal 207387 nr 129

    RăspundețiȘtergere
  73. buna eu mias dori un o tableta si un telefon samsung galaxy s7

    RăspundețiȘtergere
  74. buna ma numesc adrian moldovan si sunt din bistrita-nasaud.EU mi-as dori o motocicleta,sa pot face naveta la serviciu,mi-ar fi mai usor asa.Am doi copii mici si nu imi permit una.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna ma numesc Samson Oana si locuiesc in London . Eu mi-as dori un Iphone6 deoarece parintii mei nu isi permit sa imi ia unul pentru ca tatal meu lucreaza singur si aici chiriile sunt foarte scumpe . Multumesc frumos ca mati ascultat si poate voi castiga sau poate nu ca poate sunt altii mai importanti decat mine . Oricum multumesc de gest .

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna ma numesc Moraru daniel alexandru mias dori si eu en telefon aifon 6 daca se poate nr meu de tel 0755189271

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna ma numesc moraru daniel sunt din galati ,de la tara ,mias dori un telefon aifon6 va rog .

    RăspundețiȘtergere
  78. Buna ma numesc .Moraru daniel ,mias dori un motocicleta cu pedale ,nr meu de tel 0755189271

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna ma numesc, silviu si mi.as dori un telefon cu tachscrin nu am avut niciodata si chiar mi.as dori

    RăspundețiȘtergere
  80. Ionuț Vințeler12 august 2016 la 14:30

    Bună mă numesc Ionuț sunt din Târgu Mureș și mi-aș dori un Samsung Galaxy S7 Edge negru.

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna ma numesc Gabriel sunt din Botosani si mi-as dori un Samsung Galaxy S7 Edge negru.

    RăspundețiȘtergere
  82. Buna ma numesc Gabriel sunt din Botosani si mi-as dori un Samsung Galaxy S7 Edge negru.

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna sunt Gabriel si mi-as dori un Nikon D5!!!!

    RăspundețiȘtergere
  84. Buna sunt Deni si mi-as dori mult un samsung S7

    RăspundețiȘtergere
  85. Buna seara. Mi-ati face o bucurie uriasa daca as castiga telefonul mobil. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  86. Mi-as dori un Huawei p9 n-am telefon și n-am avut niciodată

    RăspundețiȘtergere
  87. Ma numesc Enciu Madalina sunt din satu:razboieni comuna:casimcea judetu:tulcea si mias dori un Samsung Galaxy S7 nr de telefon al meu 0742310555

    RăspundețiȘtergere
  88. Buna ziua eu sunt Gabriel si mi-as dori si eu un calculator de performanta ca sa pot si eu sa fac youtube in siguranta..ultumesc

    RăspundețiȘtergere
  89. Bună seara. Dorinţa mea este sa câstig un telefoan Samsung Galaxy J3. Ar fi bine dacă as câstiga pentru cs nu am câstigat niciodată nimic. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna! Eu ma numesc Bianca si as dori un laptop Asus!

    RăspundețiȘtergere
  91. Buna!Eu ma nimesc Cristina si sunt din Cluj-Napoca Str.Grigore Alexandrescu nr.19.Numarul meu de telefon este:0746077031

    RăspundețiȘtergere
  92. Buna amincercat sa intru PE sait sa décorée tortul sa nu ma la sa care ma puteti ajuta

    RăspundețiȘtergere
  93. Buna ami doresc un telefon samsung galaxi S7

    RăspundețiȘtergere
  94. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  95. Buna ma numesc Robert , imi doresc o motocicleta , nr 0761433565

    RăspundețiȘtergere
  96. Salut ma numesc Marian sunt din Ploiesti si mias dori un Samsung galaxi s6 edge sau un s7 pentru ca nu am avut noroc de un telefon bun si mias dori mult ba rog frumos multumesc mult ! 0729735643

    RăspundețiȘtergere
  97. Buna ziua !!! Ma numesc Petre iulian Tobias, din com. Bucov, sat bucov, Jud, ploiesti mia-si dori si eu un samsung galaxy s6 vdin

    RăspundețiȘtergere
  98. Buna ziua !!! Ma numesc Petre iulian Tobias, din com. Bucov, sat bucov, Jud, ploiesti mia-si dori si eu un samsung galaxy s6 vdin

    RăspundețiȘtergere
  99. Buna ziua !!! Ma numesc Petre iulian Tobias, din ploiesti, imi doresc, si eu un telefon samsung galaxy s6 edge sa pot lua si eu legătură cu familia, mea care este plecata. Imi Doresc din suflet un telefon

    RăspundețiȘtergere
  100. Buna ziua !!! Ma numesc Petre iulian Tobias, din ploiesti, imi doresc, si eu un telefon samsung galaxy s6 edge sa pot lua si eu legătură cu familia, mea care este plecata. Imi Doresc din suflet un telefon

    RăspundețiȘtergere
  101. Buna ziua !!! Ma numesc Petre iulian Tobias, din ploiesti, imi doresc, si eu un telefon samsung galaxy s6 edge sa pot lua si eu legătură cu familia, mea care este plecata. Imi Doresc din suflet un telefon

    RăspundețiȘtergere
  102. BUNA SEARA. AS DORI O TABLTA PERFOOMANTA PENTRU UN BAIAT CARE IL AM IN PLASAMENT. ARE 11 ANI. MULTUMES. ANDREI EUGENIA

    RăspundețiȘtergere
  103. Buna sera eu mi-aș dori din suflet un laptop de ultima generație pentru ca nu am avut niciodata un laptop sau un calculator! Toti prieteni mei au si eu sunt singuru care nu am! Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  104. Buna sera eu mi-aș dori din suflet un laptop de ultima generație pentru ca nu am avut niciodata un laptop sau un calculator! Toti prieteni mei au si eu sunt singuru care nu am! Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  105. Buna ma numesc Andries-Corina-Mihaela si imi doresc foarte mult un laptop .Va maultumesc foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  106. Buna ziua,ma numesc Horobet Marin si am o dorinta de mic neideplinita de a caatiga un laptop asus i3

    RăspundețiȘtergere
  107. Buna ziua,ma numesc Horobet Marin si am o dorinta de mic neideplinita de a caatiga un laptop asus i3

    RăspundețiȘtergere
  108. Bună ma numesc Petre Mariana, din barlad si-mi doresc un samsung S6

    RăspundețiȘtergere
  109. Buna ziua asa vrea forte mult sa castiga Eu un Telefon Samsung S6 pentru ca de mica asta mi-am dorit un Telefon

    RăspundețiȘtergere
  110. Buna defapt nu este dorinta mea ci a copilului meu de 7 anisori care isi doreste ca de bani aceea sa ni-se plateasca proiectu si de restu sa se cumpere materiale pt casa ca sa aiba si el si sora lui camera lor.daca am castiga ar fi cea mai mare bucurie si binecuvantare de la Dumnezeu.multumim pt ocazie

    RăspundețiȘtergere
  111. Buna defapt nu este dorinta mea ci a copilului meu de 7 anisori care isi doreste ca de bani aceea sa ni-se plateasca proiectu si de restu sa se cumpere materiale pt casa ca sa aiba si el si sora lui camera lor.daca am castiga ar fi cea mai mare bucurie si binecuvantare de la Dumnezeu.multumim pt ocazie

    RăspundețiȘtergere
  112. Buna mi.as dori un samsung S7 si apropo numele meu este Maria Pintilie .....Nr 0742317014

    RăspundețiȘtergere
  113. Buna..numele meu este Andreea..nu zic ca mi-ar displace ceva gratis dar ma duc la munca sa.mi indeplinesc visele... cred ca.i cumplit de amuzant pt voi cei responsabili cu asta sa vedeti cati milogi avem pe aici...oamenii astia practic implora sa le dati ceva..nu cred ca ar conta prea mult ce ...ei vor...tare tipul cu casa..
    Copilul lui de 7 ani isi doreste sa plateasca proiectul casei..serios..???ati traumatizat copilul ala daca are dorinte de genul la varsta lui...in concluzie cu totii avem nevoi..dar nu si toti avem creier.

    RăspundețiȘtergere
  114. Imi doresc un telefon samsung galaxi s7. Va rog frumos sa imi indepliniti dorinta pentru cei trei copilasi ai mei.

    RăspundețiȘtergere
  115. Eu sunt Marius din bechet si mi-aş dori un S7 Edge

    RăspundețiȘtergere
  116. Sunt andreea din iasi si mi-as dori un laptop cu internet

    RăspundețiȘtergere
  117. Sunt Miruna mi-as dori un iphone 6s plus

    RăspundețiȘtergere
  118. Ma numesc Teodora, si mi-as dorii din tot sufletul un telefon samsung galaxy s7 edge.. Niciodata nu am avut norocul de a castiga ceva, va multumesc.❤

    RăspundețiȘtergere
  119. Mi-as dorii un Samsung galaxy s6 Edge.Pentru ca nu am castigat nimic niciodata si mi-as dorii foarte mult telefonul acesta,dar nu am bugetul corespunzator.

    RăspundețiȘtergere
  120. Buna ziua! Ma numesc Andreea si mi-as dori si eu din suflet un Samsung Galaxy S7.

    RăspundețiȘtergere
  121. Buna ziua! Ma numesc Andreea si mi-as dori si eu din suflet un Samsung Galaxy S7.

    RăspundețiȘtergere
  122. Buna!
    Ma numesc Chiorean Florisa sunt din Cluj-Napoca si ca aniversare de 10 ani mi-as dori un iphone 6s
    Multumesc ❤

    RăspundețiȘtergere
  123. Sunt Chiorean Florisa si am uitat sa va dau nr. telefon
    0754702214

    RăspundețiȘtergere
  124. Bună
    Mi-aș dori sa câștig și eu un Samsung galaxy s6 si mai ales ca ar fi cel mai frumos cadou de ziua mea de nume.(sf. MARIA).

    RăspundețiȘtergere
  125. Buna ma numesc Goia Maria sunt din comuna Lupsa am 14 ani si imi doresc un iphone s6 as fi cea mai fericita daca as castiga ♡♡♡

    RăspundețiȘtergere
  126. Salut mă numesc Lupu Adi Georgian sunt din Brăila și am 16 ani și îmi doresc foarte mult un Samsung Galaxy S6 Edge
    Vă mulțumesc frumos ��.

    RăspundețiȘtergere
  127. Buna ma numesc Greu Ionela si sunt si iasi com Barnova si mi-as dori foarte mult daca as castiga un iphon 6 nu am castigat niciodata si mias dori sa castig

    RăspundețiȘtergere
  128. Adrianirinaigoianu@facebook27 august 2016 la 08:58

    Buna ziua ma numesc Igoianu Irina din oraș macin si mi_as dori un Samsung s7

    RăspundețiȘtergere
  129. Salut.Numele meu este Ionut si mi-as dori un laptop Lenovo fiindca calculatorul meu este vechi si de mult imi doresc un laptop. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  130. Buna mă numesc Muresan Daniel si mias dori di suflet un laptop

    RăspundețiȘtergere
  131. Mi_as dori un laptop de ultima generatie

    RăspundețiȘtergere
  132. Buna mias dori un samsung s7 daca se poate va multumesc Sorina

    RăspundețiȘtergere
  133. Buna , sunt Catalin , si mi-as dori din tot sufletul un Samsung s7 edge

    RăspundețiȘtergere
  134. Vreau si eu varog un Samsung Galaxy s6 edge daca varog frumos ca nam casticat nimic niciodata sunt din ocna mures str memorandului 114

    RăspundețiȘtergere
  135. Vreau si eu varog un Samsung Galaxy s6 edge daca varog frumos ca nam casticat nimic niciodata sunt din ocna mures str memorandului 114

    RăspundețiȘtergere
  136. Vreau si eu 4 mii de euro ca sa imi iau bomboane

    RăspundețiȘtergere
  137. As dori un Samsung galaxie s6 cadou pentru al meu soț.

    RăspundețiȘtergere
  138. As dori un Samsung galaxie s6 cadou pentru al meu soț.

    RăspundețiȘtergere
  139. Eu mias dori un Samsung galaxy S7 imi doreac din tot sufletu acest telefon nu am avut nici o data si vreau sal am

    RăspundețiȘtergere
  140. Eu mias dori un telefon samsung galaxi s7

    RăspundețiȘtergere
  141. Eu mias dori un telefon samsung galaxi s7

    RăspundețiȘtergere
  142. Bunaziua, u miasi dori un samsung galaxi s7 edge va rog eu nu am castigat nici oata la nimic as vrea sa castig macar de data asta !

    RăspundețiȘtergere
  143. Mias fi dorit din tot sufletul sa castig un iphone 6s plus gold varog frumos

    RăspundețiȘtergere
  144. Buna.. Sunt Nadia si mi-as dori un telefon samsung galaxy s6 .. Multumesc pentru intelegere

    RăspundețiȘtergere
  145. Mi as dori un play station 4 pt a ma juca ...multumesc ��

    RăspundețiȘtergere
  146. Imi doresc un televizor .cel mai ieftin.pentru copii mei

    RăspundețiȘtergere
  147. Ma numesc Petronela Eram si imi doresc cea mai ieftina masina multumesc ;;La multi ani ;; 4 septembrie 2016

    RăspundețiȘtergere
  148. Mă numesc Adi si îmi doresc un Samsung galaxi edge va rog frumos numai castigat niciu concurs va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  149. Mi-as dori un laptop.MULTUMESC ORICUM!

    RăspundețiȘtergere
  150. credeti ca e posibil sa castigi ceva din nimic daca voi credeti dati-mi si mie un s7 sa pot sa cred si eu ca este posibil.

    RăspundețiȘtergere
  151. Sunt flory si mi-asi doriii o garsoniera in drobeta tr severin

    RăspundețiȘtergere
  152. Sunt flory si mi-asi doriii o garsoniera in drobeta tr severin

    RăspundețiȘtergere
  153. Sunt flory si mi-asi doriii o garsoniera in drobeta tr severin

    RăspundețiȘtergere
  154. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  155. Buna ma numesc Cătălin 28 noiembrie in împlinesc 10 ani si in doresc un ateneu 4x4 mare si vreau culoarea gri

    RăspundețiȘtergere