joi, 4 august 2016

www.mereumaimult.ro concurs Pall Mall - mereu mai mult cu Pall Mall

Din 8 iulie și până pe 4 septembrie 2016, Pall Mall folosește din nou platforma www.mereumaimult.ro pentru un concurs cu regim inchis, dedicat doar clienților care s-au înregistrat în concursurile trecute. Aceștia vor primi prin SMS sau prin e-mail un cod unic cu care se vor putea înregistra la concursul www.mereumaimult.ro.

Premii: o pereche de căști, un smartwatch Samsung Gear S2, un aparat foto EOS 1300 D., rucsac Mammut, camera foto Cannon 1300D, pachete Pall Mall.

Regulamentul complet al promoției Mereu Mai mult 2016 pe www.mereumaimult.ro/Regulament.pdf

Update. Un nou concurs www.mereumaimult.ro din 17 octombrie 2016. Cap de afiș: Mustang.




98 de comentarii:

  1. De ce nu pot sa introduc codul pe site-ul lor nu imi da nimic imi apare doar poza cu maşina

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. 17 Octombrie
    RR5D822FR

    RăspundețiȘtergere
  5. De astazi 17.oct.2016 a inceput noul concurs Pall Mall dar nu exista niciun site in care sa poti trece codul si sa participi la concurs.Cat sunteti de seriosi dragilor ma minunez...Va bateti joc de noi?Caut de 1/2 ora peste tot dar nimic.Va multumim pentru corectitudine si seriozitate.Ati fost luati pe nepregatite dragilor?Asta-i Romania.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aseară am reușit să îmi fac contul dar în momentul în care dădeam să trimit codul nu mergea. Urat din partea lor crede-am ca numai la mine nu merge. Am trimis si sms si nu merge

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce nu se trimite codul am complectat datele si codul si nu Se intimpla nimic

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunteți niște escroci să vă ia dracul, nu se poate trimite codul. Puneți-vă la punct saitul din timp.

    RăspundețiȘtergere
  9. De ce nu merge deschis linkul încerc mereu și nu merge rezolvați situația

    RăspundețiȘtergere