miercuri, 19 octombrie 2016

Ce înseamnă fine dining și de ce am ajuns să asociem termenul cu KFC

Muncim, muncim și iar muncim. O zi cât  de cât normală se încheie cu o masă caldă, atent gătită astfel încât să fim oarecum mulțumiți că trăim liber.
Și cand nu reusesti sa gatesti sau sa ai pe cineva care sa te astepte cu masa pusa cauti un restaurant. Si te astepti ca un restaurant sa te intampine cu acea caldura culinara. De multe ori suntem dezamagiti de experienta de fine dining si ne cufundam in junk food-uri gustoase  gen KFC sau McDonalds.

Am ramas un pic socant cand am vazut noua tema a celor de la KFC: fine dining la pret mic. Nu ai cum sa asociezi KFC cu fine dining.

Ce inseamna fine dining? Inseamna o experienta culinara, gust, sanatate, relaxare si zen. Sa imi ziceti daca in afara de gust, mai gasesti altceva in crispy. Total eronat, au luat un termen din limba engleza care suna pompos si tineresc dar complet paralel cu experienta KFC.

Si nu sunt impotriva KFC. Chiar nu am nimic impotriva lor. Mananc de ori de ori cate ori ma ia o pofta de bizon dar sunt complet impotriva asocierii fine dining si KFC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu