joi, 20 octombrie 2016

Winston Modify - cod campanie Winston

Primii 15.000 de participanți dintre cei care primesc un email sau SMS de la Winston și se înscriu pe www.yourfreedom.ro câștigă garantat un pachet de Winston ModiFI.

In perioada 19 Octombrie – 13 Noiembrie 2016 consumatorii selectati din baza de date a
Organizatorului care primesc invitatia de participare vor
trebui sa parcurga urmatorii pasi:
- Sa raspunda invitatiei de participare, transmisa de Organizator la adresa de e-mail
inregistrata in baza sa de date, prin apasarea butonului «Intra pe site» din cadrul e-mailului.

- Dupa autentificare, consumatorii vor fi directionati catre website-ul promotiei
www.yourfreedom.ro unde vor putea parcurge experienta la finalul careia vor castiga
garantat un premiu, in limita stocului disponibil.

5 comentarii:

  1. Se cere autentificare si nu am un cont la celelalte concursuri intram cu nr de telefon

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu codurile .com pachete se poate castiga ceva

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu codurile .com pachete se poate castiga ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Neseriosi, pun oamenii pe drumuri de pomana.Am primit un SMS, am accesat link-ul din SMS, am parcus trei pasi, mi-a aparut informatia ca am castigat un pachet de tigarere Winston Modify s-a generat un camp cu revendicare.Ajuns la revendicare... surpriza...nu aveam cod pentru ridicarea premiului iar la call center m-au aburit...Dezamăgit!

    RăspundețiȘtergere