luni, 5 martie 2012

www.siharnicisidarnici.ro concurs 2012 Domestos si Cif

Participa la promotia Domestos si Cif in 3 pasi simpli. Alege codul corespunzator premiului dorit. Poti sa folosesti un singur cod din cele 3 de pe eticheta promotionala.
Trimite codul ales prin sms la 1966 sau inregistreaza-l pe www.siharnicisidarnici.ro in perioada 1.03.2012 - 30.04.2012.
Pastreaza eticheta promotionala ce contine codul trimis pentru validare. Un ambalaj promotional iti ofera sansa sa concurezi pentru un singur tip de premiu.
Consulta sectiunea de castigatori pentru a vedea daca te afli printre acestia pe www.siharnicisidarnici.ro.
Premii:
20 tablete Ipad2, 20 TV LED 3d-HD, 20 sisteme Home Theatre 3d.

16 comentarii:

  1. buna ziua cum pot sa ma inscriu in concursul RITM SI PREMII PE ALESE,CURATENIA BINE-TI IESE! EU AM MAI MULTE CODURI SI NU POT SA MA INSCRIU

    RăspundețiȘtergere
  2. unde se completaza coduriile pt cif si domestos?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am "castigat" un CD cu muzica in campania "Ritm si premii pe alese....", iar cand am vrut sa il ascult am constatat ca, de fapt, CD-ul este gol. Sunt inregistrate doar Shortcut-urile melodiilor, nu si melodiile.
    Rusine! Ar trebui sa fiti mult mai atenti la stfel de detalii, daca tot vreti sa va faceti reclama!

    RăspundețiȘtergere
  4. unde pun codul cif si domestos?

    RăspundețiȘtergere
  5. DACA PUN AICI CODUL CIF POT PARTICIPA LA CONCURSUL RITM SI PREMII ALESE,CURATENIA BINE ITI IESE!

    RăspundețiȘtergere
  6. PARTICIPARE LA CONCURSUL RITM SI PREMII ALESE,CURATENIA BINE ITI IESE!
    COD:AYK9J7B
    ADRESA DE E-MAIL LA CARE POT FI CONTACTAT
    past201041@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. super tare am castigat cu cif si domestos acum ceva vreme

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca acest concurs nu exista oricum a-si fi cumparat pentru ca sunt de calitate , dar pacat ca au lansat ce va ce nu le face onoare adica aceasta pacaleala de 1 aprilie

    RăspundețiȘtergere
  9. De ce nu sunteti mai clari in indrumarea pasrticipantilor.Codul TK7R94B

    RăspundețiȘtergere
  10. unde gasesc lista castigatorilor la concursul si harnicisidarnici?

    RăspundețiȘtergere
  11. buna eu nu stiu unde sa scriu codul .daca stiti voi unde sal scriu asta e id meu deliadeliuta69

    RăspundețiȘtergere