sâmbătă, 26 mai 2012

Cine este ABDI?

Nu stiu cine este ABDI in persoana dar stiu ca www.abdi.ro se pretinde a fi corect, impartial si critic. Isi atribuie ceva ce nu este. Avand in vedere ca imi fura integral articolele pe care le scriu nu este corect, atata timp cat nu este in stare sa scrie un articol si sa isi bata capul cu propriile vorbe nu este nici impartial si nici critic. Ci doar un furacios care sta pe spatele altora ca un parazit mai rau ca o capusa:)). Capusele cand se satura de supt sange se dezlipesc de piele dar acest ABDI este cam nesatul avand in vedere ca site-ul meu nu este singurul de pe care copie, mai sunt si altele din Romania, dar copie integral chiar si articole din strainatate . Una e sa te inspiri din titlul unui articol si sa il dezvolti cu propriile cuvinte, cu creierul tau daca ai si alta e sa copii integral ca si cum ar fi spusele lui. Ma intreb pana unde poate ajunge lenea, nesimtirea si rautatea unor oameni. Eu stau in fiecare zi si imi batucesc fundul de ma doare, imi risipesc din timpul meu si altii precum el furandu-mi articolul e ca si cum mi-ar fura viata pentru ca practic nu depune nici efort si nici timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu