miercuri, 31 octombrie 2012

Cetona de zmeura in produsul Raspberry Ketone Forte

Cine face un inventar al produselor de slabit ar avea cam multe batai de cap. Si pentru mine cateodata imi este greu sa scriu despre un produs de slabit pentru ca nu ar fi multe de scris. Pe nimeni nu mai intereseaza ingredientele, daca sunt sau nu naturale atat timp cat capsulele de slabit functioneaza. Slabesti dar macar fa-o intr-un mod constiincios. Dar sa-i dam o sansa produsului Raspberry Ketone Forte ce are la baza cetona de zmeura, un acid fenolic natural responsabil pentru aroma zmeurei. V-am bagat un pic in ceata cred dar sa stiti ca cetona de zmeura are o raspandire interesanta pe interesant, multa lume interesandu-se de el.

Pe langa cetona de zmeura, Raspberry Ketone mai contine extract de mango, fruct de acai, ceai verde si resveratrol. Toate aceste ingrediente sunt recunoscute pentru procesul de slabire astfel cumparatorii vor fi tentati de multitudinea de ingrediente si il vor cumpara.
Pret: o cutie de Raspberry Ketone Forte costa 174 lei si pretul scade pe masura ce cantitatea comandata creste.

9 comentarii:

  1. Cred ca e un mare bullshit. Ketona din zmeura este o aroma. Nu are nici un efect in slabire !

    RăspundețiȘtergere
  2. am comandat produsul, m-am pus pe treaba si surpriza... m-am ingrasat 2 kg intr-o saptamana!! M-au dezamagit cumplit! Nu credeti tot ce cititi! Iar legat de faptul ca este ultima zi a promotiei si iti da reducere-la fel era si in ziua in care am cumparat eu! Minciuni!Acum sa vad cine imi da banii inapoi!Ma simt mintita de nemernici profitori!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasand la o parte faptul ca si acest produs este un mare bullshit, precum altele, sfatuiesc amatorii de "tepe" macar sa caute oferte mai convenabile; pe unele site-uri pretul produsului minune este de doar 90 RON...halal minune!

    RăspundețiȘtergere
  4. cum se administreaza?in traducerea romana scrie 2 pastile pe zi,cate una inainte de masa........iar pe ambalaj (in engleza) scrie ca se iau 2 pastile odata inainte de masa

    RăspundețiȘtergere
  5. unde se returneaza produsul? in SUA????

    RăspundețiȘtergere
  6. am cumparat si eu e tepa ambalajul e ca la detoxifiante dacia plant doar eticheta difera am sunat la 0731440450 persoana de contact care ma sunat ca mia treimis coletul si nu raspunde la telefon voi depune o plangere la politie si vreau sa stiu cu ce am fost intoxicat ca mam umflat in burta sunt terminat

    RăspundețiȘtergere
  7. Teapa!!! Extrem de neseriosi! Dupa nenumarate e mail uri(singura metoda de contact),pentru returnarea produsului,nu am primit nici un semn. Sa nu mai vorbim de faptul ca se lucreaza la...negru,adica, fara factura, fara chitanta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am comandat si eu produsul forte la 174 de lei. Este adevarat, lucreaza la negru, pentru ca nu am primit nici o factura. La adresa de mail la care am cerut cateva informatii nu raspunde nimeni. Am luat produsul dar fara nici un efect. Cei care sustin ca au slabit cu siguranta sunt platiti sa spuna acest lucru. Desi sunt sceptica si de fapt cred ca singura modalitate de slabire este aceea de a gestiona foarte bine ce mananci, am incercat acest produs pentru ca era propus de DR. Oz. mai e o varianta, aceea ca produsu ce ajunge la noi nu e cel original. Aseara am vazut la emisiunea dr Oz o familie care a slabit vreo 250 de kg, renuntand la grasimi, paine, dulciuri. Am scris aceste randuri ca cei care se informeaza despre acest produs sa stie ca este o teapa si sa foloseasca banii in scopuri mai nobile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am comandat si eu in urma cu 3 saptamani acest prdus,nu au nici un efect in a te ajuta sa slabesti.Sunt doar minciuni,dar mai rau este naivitatea noasta ca credem in minciunile lor!!!

    RăspundețiȘtergere