luni, 24 iunie 2013

www.antenaplay.ro: 10 lei pe lună pentru a vedea Mireasă pentru Fiul Meu non stop

După modelul Voyo.ro, anteniștii au reușit până la urmă să lanseze platforma online www.antenaplay.ro. Pentru 10 lei pe lună plătiți prin card bancar, 3 euro prin SMS + TVA sau 2 euro prin PayPal utilizatorul are acces la toate programele din trustul Intact. Poți încerca gratis 10 zile dar tot vei trebui să plătești cei 10 lei înainte. La secțiunea Abonamente utilizatorul poate avea acces la o lună de Antena Play dacă introduce un cod promoțional. Vor fi concursuri, să fiți atenți. Poți renunța însă oricând în perioada de probă. Platforma este disponibilă pentru Iphone, Ipad, desktop și laptop și va fi disponibilă în curând pe Android și Smart TV.
Cele mai multe abonamente se vor face probabil din cauza emisiunii Mireasă pentru Fiul Meu. Ca o noutate, utilizatorii își vor putea urmări concurenții favoriți din casa Mireasa Pentru Fiul Meu non stop. Lipsesc serialele și filmele.
Dar cu timpul aplicația va crește, sper. Poți urmări 5 canale exclusiv: Antena Monden, Antena Stars, TV Novela, Zu Channel, Antena News și Mireasă pentru Fiul Meu.
Vă place platforma www.antenaplay.ro?
Mi se pare sau seamănă logo-ul Antena Play cu logo-ul Google Drive?
www.antenaplay.ro

3 comentarii: