vineri, 18 octombrie 2013

Ce ne spune culoarea rujului despre noi?

Cosmeticele decorative pentru buze sunt atat de simplu de folosit incat nuanta rujului sau a luciului de buze poate fi schimbata foarte usor, in functie de ocazie sau dispozitie.
Pentru alegerea nuantelor trebuie sa tineti cont de doua lucruri:
- sa coincida cu nuanta naturala a buzelor
- sa completeze nuanta rujului sau a luciului de buze.
Alegerea rului depinde si de povestea pe carea vrea sa o exprime femeia in ziua respectiva.
Cu alte cuvinte, culoarea semnifica ceea ce simte ea. Nuanta rujului ii poate chiar schimba dispozitia. Vreti sa va simtiti mai sigura pe sine? Atunci alegeti rosu. Sunteti epuizata? Inviorati-va si optati pentru roz. Alegerea culorii este ceva individual, insa din fericire, rujurile sunt foarte usor de folosit, de aceea puteti experimenta cu diverse culori in functie de dispozitie si situatie.
In functie de ce doriti sa transmiteti iata ce nuanta sa alegeti:
1. Astazi imi place cum arata pielea mea, vreau sa-i evidentiez frumusetea naturala: nuante naturale sau maro.

2. Astazi arat absolut superb si vreau sa cuceresc lumea prin frumusetea mea, imi place sa fiu cocheta si sigura pe mine: de fructe.

3. Am incredere in fortele proprii si vreau sa atrag privirile celor din jur, vreau sa fiu atragatoare, iar buzele mele vor exprima cel mai bine acest lucru: rosu.
4. Vreau sa fiu feminina si as vrea ca rujul de buze sa corespunda spiritului meu jovial: roz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu