sâmbătă, 5 octombrie 2013

Concurs Dero și Arctic spală românește









Pentru a participa la concursul Dero, consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada Campaniei orice produs Dero cu etichetă promoțională si sa trimita in perioada de desfasurare a acesteia, codul unic descoperit pe ambalajul produsului participant prin SMS la numarul 1899 (numar cu tarif normal valabil in retelele Cosmote, Orange si Vodafone). In redactarea codului trimis prin SMS, nu trebuie sa existe spatii intre caractere si nici alte semne de punctuatie sau text. In caz contrar, acest lucru conduce la invalidarea codului promotional trimis.
Mai multe coduri trimise reprezinta mai multe sanse de castig. Un participant poate inscrie intr-o zi de campanie cel mult 5 coduri promotionale unice distincte.
In cadrul acestei Campanii se acorda in fiecare zi a Campaniei, cate un premiu constand intr-o masina de spalat rufe Arctic AFD 1000 A+, in valoare comerciala de 1250 lei.
Campania se va desfasura la nivel national in perioada 1 septembrie 2013, ora 00:00 – 31 octombrie 2013,

6 comentarii:

  1. Unde este codul de pe pachetul de dero, pentru ca eu nu am gasit in pachetul pe are l-am cumparat, sau pe eticheta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,am incercat sa trimit sms dar nu merge ,cred ca numai daca am credit functioneaza,asa e ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, esti taxat cu tarif normal, deci trebuie sa ai credit. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Codul cuprinde doar cele 5 litere sau și ceea ce scrie pe urmatorul rand? Am cumparat un pacet de detergent Dero - 6 kg.

    RăspundețiȘtergere
  5. Codul promotional alfanumeric unic este format din 6 cifre si o litera. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Spala foarte bine sun multumita de dero 2in1 flori balsam lefantica si iasomie

    RăspundețiȘtergere