Dacă stai bine și te gândești, reclama reflectă cel mai bine ce se întâmplă cu publicul sub 30 ani, îndrăgostit. O călătorie romantică, doar în 2, în Paris, orașul iubirii pare un vis frumos, greu realizabil pentru mulți dintre noi. Și ne mulțumim să ne ducem iubitele în oraș, în mall, la un cartof prăjit și un hamburger. Scuzați-mă, vorbesc despre KFC aici, deci un cartof prăjit și un crispy strip.
Gândiți-vă la puzderia de oameni din mall-uri (unde sunt neapărat food-court-uri) în preajma sărbătorilor și chiar în zilele de sărbătoare unde te-ai aștepta ca lumea să plece în concedii la munte, în străinătate sau doar o escapadă dar care să coste ceva bănuți. E mai ieftin să ieși la un food court decât să faci lucrurile enumerate mai sus.
Dar asta e, viața ne obligă să facem alegerile "SMART".
Până una alta, Smart Meniu de la KFC conține 2 Crispy Strips, 3 Hot wings, cartofi prajiti si racoritoare la doar 11,90 lei.
Reclama KFC - Cina - Smart Meniu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu